Området

Medlemmer af foreningen er ejere af alle ejendomme beliggende ved følgende veje i Handrup Bakker:
Birkesvinget, Dunhammervej, Døvnældevej, Enebærstien, Fyrrebakken, Fårefolden, Handrupgaardvej (med undtagelse af Handrupgaard og Handrupgårdsvej 1) , Hasselvej, Humlestien, Kløvervej, Lyngvej, Mosevej, Pilehegnet, Poppelvej, Rønnehegnet, Tjørnevej og Valmuevej.

Hele området er beliggende i sommerhusområde nr. 1.13.S13 i Syddjurs Kommunes Kommuneplan. Dette sommerhusområde omfatter også områderne nord og vest for foreningens område. Et kort over området kan findes på kommunens hjemmeside, brug evt. det link, som findes på siden “Nyttige links”.
Rammebestemmelser  (Højreklik på teksten og roter den tre gange med uret for at se den retvendt)

Klik på “Rammebestemmelser” ovenfor  for at se de for området gældende rammebestemmelser, som er de samme, som de rammebestemmelser, der gælder for område 1.13.S1 (Sommerhusområde ved Ahl).
Klik på dette link for at se et ældre matrikelkort over den gamle del af udstykningen:
Matrikelkort